top of page

2009, het jaar dat...

2009 was voor mij een bijzonder jaar. Daarom: 2009, het jaar dat… 2009 was het jaar: - Dat mijn relatie van bijna 4 jaar uitging. - Dat ik dus noodgedwongen weer terug moest verhuizen naar mijn ouders. - Dat ik besloten heb dat ik naar de PABO wil. - Dat ik in mijn eentje, spontaan, naar New York ben gegaan. - Dat ik officieel vrijwilligerswerk ben gaan doen bij de Gilles de la Tourette stichting en daarom eindelijk kan doen wat ik altijd al heb gewild: kinderen die het moeilijk hebben een superleuke dag bezorgen. - Dat ik heel veel dingen aan het leren ben over mezelf, maar ook over mijn omgang met anderen. - Dat ik heb ontdekt wat mijn favoriete plaats ter wereld is: op zondagochtend bovenop het Empire State Building. - Dat ik mijn opa heb verloren. - Dat ik eindelijk een Wajonguitkering heb gekregen. - Dat ik eindelijk met Ireen op de foto ben geweest en haar heb verteld wat ze voor mij betekent. - Dat ik heb ontdekt dat ik heel creatief ben. - Dat ik voor de eerste keer écht goed dronken ben geweest. - Dat ik dus voor de eerste keer ook een kater heb gehad… - Dat ik voor de eerste keer een lift bij dansen heb gedurfd. - Dat ik naar Tanzania en Zanzibar ben geweest. - Dat ik in een documentaire heb gespeeld over het leven met tourette en daar heel trots op ben. - Dat ik een fotoshoot van mijn tics heb gedaan, die geweldig mooi is geworden! - Dat ik twee keer naar Thialf ben geweest en in hetzelfde hotel als de TVM schaatsploeg heb gelogeerd. - Dat mijn hockeymeiden 2 keer kampioen zijn geworden. Maar boven alles was 2009 het jaar dat ik voor het eerst gelukkig was!

bottom of page