top of page

2010, het jaar dat...

2010 was het jaar dat ik: - Weer op mezelf ging wonen. - Voor het eerst in mijn leven een auto kocht. - In de houten achtbaan in Moviepark Germany ben geweest. - Weer begon aan een opleiding. - Voor het eerst weer fatsoenlijk kon studeren. - Gestopt ben met therapie bij de HSK. - Gestopt ben met therapie bij mijn psycholoog. - Duplo heb gekregen. - Zeker wist dat Ireen weer Olympisch kampioen zou worden en ze dat ook werd! - Vaker blogs ben gaan schrijven (iets wat ik in 2011 nog veel vaker ga doen, maar dan voor de tourettestichting (als het goed is)). - Beter om kan gaan met plotselinge veranderingen en niet meer automatisch flip. - Soms heel hard met m’n beide benen op de grond ben gezet (zie blogs). - Voor het eerst al meteen zonder rekje heb geschaatst. - De kinderpagina van de Nieuwsbrief van de tourettestichting eindelijk in elkaar heb gezet. - De kinderpagina op de website van de tourettestichting eindelijk heb vernieuwd. - Een trainerscursus heb gehad van de beste trainer/coaches van Nederland. - Met mijn hockeymeiden in de zaal kampioen ben geworden, ben gepromoveerd, gedegradeerd en weer gepromoveerd en dat we nog steeds kampioen werden (met een deels nieuw team). - Heel trots was (ben) op Tess, die bij mij is begonnen en nu in HOD MD1 zit! - Voor het eerst ook officieel coach was van mijn hockeymeiden. - Een nieuwjaarsduik heb gedaan. - Ben gestopt met elke dag melatonine slikken. - Officieel de diagnose PDS heb gekregen en nu daadwerkelijk kwartet kan spelen met mijn diagnoses. - Heel veel over mezelf heb geleerd.


bottom of page