top of page

Wat een rust..

Eigenlijk heb ik deze keer nauwelijks iets te vertellen. Behalve dan dat ik heerlijk rustig ben en lekker doe waar ik zin in heb. Heerlijk! Wat een rust! Wat mij betreft mag dit zo nog wel een jaar duren!

Ik heb gelukkig nog een aantal weekjes en tegen de tijd dat de vakantie afloopt, zal ik ook echt wel weer zin hebben in school.

Maar nu nog even niet!

De eerste vier weken van de vakantie zijn bijna afgelopen, en dat betekent dat de Olympische Spelen gaan beginnen! Een paar daagjes nog en dan is de eerste wedstrijd. En nog precies 2 weken en dan ben ik al in Londen!

Ik vind het heerlijk om van alles te kopen, allerlei troepjes zoals oranje lippenstift en een oranje legging. En ik ben een sjaaltje aan het maken die ook gelijk als vlag kan dienen (juist, rood/wit/blauw!). En als het vrijdag echt gaat beginnen, zit ik de hele dag lekker voor de tv in mijn huiskamer te schreeuwen en te lachen en te huilen. Genieten dus!

Al met al ben ik dus lekker aan het ‘polderen’, ik doe waar ik zin in heb en als ik er geen zin in heb, dan doe ik het toch niet! Mijn kamer is ook al helemaal af en opgeruimd, ik heb zes vuilniszakken aan papierwerk weggegooid. Alles ligt nu op de plek waar ik het wil hebben en, het belangrijkste, dat blijft ook zo. Ik heb me ingeschreven voor de studiereis naar Oeganda en inmiddels heb ik ook al de bevestiging gekregen dat ik mag gaan. Op Twitter en Facebook volg ik vanaf mijn lekkere bankje de vorderingen van de Miss World-verkiezing, die ondertussen ook begonnen is. En ik heb een gitaar gekocht en ken inmiddels al een heel stel akkoorden en doe mijn best op mijn eerste liedje (‘Het is een nacht’ van Guus Meeuwis), dat gaat nog wat stroef, maar we gaan gewoon door!

En dat geldt ook voor de rest van de zomer, ik ga gewoon heerlijk verder. Ik knutsel wat (ik kan geen tv kijken zonder dat ik iets doe, zelfs tijdens de Spelen niet), wat ik ook heerlijk vind en ik doe lekker waar ik zelf zin in heb. En dan natuurlijk nog naar Londen!

Het weer deert me overigens niks, mijn kamer wordt al snel een oven als het warm is en ik vind het wel prettig om hier in mijn eigen ‘opgesloten’ wereldje te zitten, dus te warm is dan ook niet prettig.

Heerlijk zo’n zomer! Zo mag het, wat mij betreft, altijd wel zijn!

Liefs en een fijne zomer allemaal,

Laura


bottom of page