top of page

Een einde en een nieuw begin: dit wàs mijn zomer!

Helaas kunnen niet alle foto's van deze blog hier geplaatst worden. Voor alle foto's kijk in deze link: http://tourette.nl/actueel/blogs/243-blog-laura-26082012

De afgelopen zomervakantie was zo ongelooflijk heerlijk! Ik kan het niet eens echt in woorden uitdrukken, zeker mijn ervaringen in Londen niet. Het was zo, zo, zo top! Het was perfect. En ik hou echt niet van dat woord, maar dit was echt, echt perfect.

Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus hierbij mijn zomer in foto’s!

Mijn Olympische taart! Links het Olympisch stadion, rechts de Riverbank Arena, het hockeystadion.

Epke heel dichtbij! Bij zijn huldiging in het Holland Heineken House!

Voor het Olympisch stadion!

WE HEBBEN FINALEKAARTEN VOOR DE HOCKEYDAMES!!!!!!!!!!!!

Het was helemaal uitverkocht, maar wij zijn er toch nog aangekomen!!!!

Vlak voor de hockeydames finale, uitkijkend over het hockeystadion.

Super stuiterend, vlak voor de hockeyfinale, met uitzicht op het veld!

Na de gewonnen finale en de huldiging, helemaal happy!!! Nu op weg naar het Holland Heineken House voor de huldiging daar!

In het Holland Heineken House bij de twee mooiste gouden medailles: de hockeydames en Epke Zonderland.

“When the gloves came off… I WAS THERE.”

Ok, dat was natuurlijk heel veel Olympische Spelen, maar van alle andere leuke dingen heb ik geen foto’s. En de Spelen hebben deze zomer gemaakt tot een zomer die ik nooit meer zal vergeten!

Deze zomer was een einde van een rotte periode, maar ook een nieuw begin.

Een nieuw begin van wat? Tja, dat gaan we zien!


bottom of page