top of page

Moe, moe en nog eens moe

Vier weken verder en hard gewerkt! Ik ben alleen maar bezig geweest met verven en verhuizen (en een klein beetje school, dat hoort er ook nog bij)! Heel hard gewerkt dus, vooral de afgelopen week. Gelukkig had ik wel herfstvakantie, dus ik had alle tijd om alles in te ruimen. Maar eigenlijk heb ik ook mijn herfstvakantie wel echt nodig, dus ik ben toch wel erg moe nu. Daarom komt er ook niet zoveel uit, dus een erg lange weblog zal het niet worden, dit keer.

Het verhuizen is allemaal redelijk goed gegaan. Ik moet nog wel erg wennen, mijn hele veilige thuisbasis is natuurlijk helemaal weg. En dat is eigenlijk de enige plek waar ik echt kan ontspannen. Het begint ondertussen al wel als thuis te voelen, maar het is toch nog steeds niet helemaal hetzelfde. De dagelijkse routine zit er nog niet in en nog niet alles hangt en ligt op zijn plek.

Daarbij ontspan ik het beste met iets leuks op tv en mijn laptop op mijn schoot en tot nu toe kan dat nog niet echt, want de tv- en internetaansluitingen zijn er nog niet.. Ik heb wel een stel komedies opgenomen, de afgelopen weken, maar daar ben ik ook bijna doorheen. Hopelijk komen ze het snel installeren dus!

Deze week heb ik stageweek, dus dat is zeker ook nog eens erg vermoeiend, maar als ik op school ben, kan ik ook niet echt ergens anders aan denken, dus dat zorgt wel voor rust in mijn hoofd. Volgende week heb ik een paar toetsen, maar ook weer niet echt, het is allemaal niet verplicht en je moet vooral veel thuis doen, maar ik merk wel dat het wat stress weer oplevert. Hopelijk stelt het allemaal weinig voor!

Het was maar kort dit keer, maar ik ben echt veel te moe om meer te typen! Hopelijk is het over vier weken weer wat rustiger (en zijn mijn tics ook minder, want die vinden moe zijn ook niet leuk!) :-)


bottom of page